JOCKE IS IN THE HOUSE!

Som ni kan läsa i rubriken så är Jocke här, Jocke är mammas kusin alltså min morfars brors barn.
Jocke är helt underbar och är en av dom roligaste och härligaste släktingarna jag har!
Man blir alltid glad i hans närhet pga av hans skämt och kommentarer!
Han och hans kompis är här för att dom ska till Stcc som är en stor rally tävling som pågår mellan den 7 och 8 juni som dom är bara här tills på söndag men Jocke kommer tillbaka redan de 26 så behöver inte vänta så jäkligt länge på att få träffa honom igen!
Dom ska upp kl.7 imorgon/idag för att vara i stockholm (Solvalla) klockan 9 för att kolla på alla bilar innan allting börjar 9.30.
Dock kommer jag ligga och sova när dom åker så jag får träffa dom igen runt halv 9 på kvällen imorogn/idag.
Lite tråkigt att jag inte kommer se så mycket av dom men som sagt så behöver jag inte vänta så länge innan Jocke kommer tillbaka.
 
Men jag borde egentligen redan sova nu men jag funderar på att kolla på ett till supernatural avsnitt, jag klarade mig helt okej igår!
Det var ett ganska läskigt avsnitt (i mina ögon) så låg och höll om min isbjörn (som fortfarande inte fått nåt namn) hela avsnittet igenom.
Men tror jag klarar att se ett till avsnitt, vill bli klar med hela säsong 2 innan måndag och då har jag bara 3 avsnitt kvar med det som jag ska kolla på nu!
Bara supernatural fans förstår bilden. ♥
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!