Jag vet inte längre.

 Jag borde egentligen inte skriva nåt alls. Jag skulle kunna skriva hur jag egentligen mår eller så kan jag bara dra en stor fet jävla lögn och säga att hela min värld är perfekt just nu.
Men jag tror jag kör på hur jag egentligen mår, och för att vara jävligt klar och tydlig så skriver nu innan jag skriver hela jävla skiten ATT DET HÄR INLÄGGET ÄR OM HUR JAG MÅR OCH HANDLAR INTE OM NÅN JÄVLA PERSON BUT IF THE SHOE FIT, YOU'RE WELCOME!
 

Alla ni som läsar har ingen aning vad som hände den här helgen och jag tänker inte heller gå in på vad som hände men allt som har hänt har fått mig att tappa allt. Lusten att göra nåt alls, jag vill bara ligga i min säng och bara ligga där. Inte prata med nån, inte äta, inte lyssna på nåt. Bara ligga i min säng på rygg och stirra upp i taket med släcka lampor och med TV:n avstängd. Tack vare att jag blev ganska förbannad igår och sen besviken och ledsen så blev det som en extra stress som jag verkligen inte behöver just nu som har fått mig att som sagt tappa all lust. Det är inte bra just nu när det är dom 2 sista dagarna jag kan göra nåt i skolan. Imorgon har jag 2 prov, ett nationella och ett musik prov och jag har inte ens tränat på musik provet för jag har redan gett upp.
 
Jag orkar inte bry mig om jag får F eller om jag kan lyckas att få ett C, jag orkar inte bry mig att jag slutar grundskolan och börjar gymnasiet och en sak jag verkligen inte orkar bry mig om just nu är Ellos födelsedag. Jag vet inte om jag ens orkar fira den och det vet hon redan, det är nåt som jag kommer ta dom här 23 dagarna att tänka på. Och på allt det här så ska mormor och morfars katt som har levt sedan jag föddes bli avlivad för han börjar ta sina sista andetag och mormor och morfar vill inte att han ska lida, och det inte var så länge sen som min råtta dog så blir det ännu ett tom rum som aldrig kommer bli fyllt igen.
Jag vet inte längre vad jag ska göra. Vill bara härifrån just nu! Jag vill bara åka långt bort och skita i allt som händer här. Önska jag kunde göra om mitt gymnasie val och välja en skola i Östersund och flytta dit i 3 år. Mitt liv skulle bli så mycket enklare.
Ibland önskar jag att folk kunde inse vilka jävla idioter dom är inte bara ge fan i att sparka på personer som redan ligger ner.
 
Men nu ska jag slippa all smärta (alla fall en liten stund) och gå och lägga mig och försöka klara mig dom här två dagarna, på Onsdag ska vi ha nån äcklig jävla sak att alla 9:or,8:or och 7:or ska ha nån jävla aktivitets dag funder starkt på att skita i den, för jag hatar alla personer på min skola (förutom mina 8 vänner) och betygen sätts på tisdag så har ingen jävla anledning att ens försöka vara glad på onsdagen. Så tror jag kommer skita it och bara ligga hemma i sängen och inte göra nåt alls.
Just nu känns det som alla mina lyckopiller är borta. Min halv syster pojkvän hatar jag så vill inte prata med henne, känner inte alls för att prata med Ello, Maggi kommer jag träffa imorgon så vill inte prata med henne heller, kan inte prata med nån i min familj. Wow, det är verkligen håll allt inom dig och hoppas allt försvinner.
Dimitra
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!