IM SO DONE WITH THIS!

ASSÅ JAG ORKAR I MITT LIV!!!!
VAD TÄNKTE JAG NÄR JAG SKREV ATT JAG SKULLE SETT KLART SÄSONG 2 INNAN MÅNDAG! GE MIG EN FUCKING SÖMLÖS NATT OCH DET ÄR KLART OCH JAG ORKAR VERKLIGEN INTE SISTA AVSNITTET PÅ SÄSONG TVÅ!!
 
FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN
 
*Ta ett djupt andetag och räkna till 10*
 
Jag borde verkligen sova...
Alla som kommer läsa det här när ni vaknar kommer tro att jag har flippat totalt men det här såhär jag blir när jag inte sover på natten och ser sista avsnittet på en säsong av en serie jag älskar...
Jag kommer troligen ha sätt klart hela säsong 3 innan måndag då det bara är 16 avsnitt och sen får jag äntligen se Misha som börjar spela Castiel i säsong 4 :D
 
Men jag borde verkligen sova men jag vill inte för jag vill fortsätta kolla men jag kommer vara mega super trött då!
Orkar verkligen inte att jag redan har lyckats vända på dygnet och jag har inte ens fått sommarlov än, jag är så perfekt! :c
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!