I'll be up in the air

Godmorgon! :) 
Jag har precis gjort mig redo för min sista skoldag. Lite synd att allt gått så fort men jag är skitglad! Hann med allt jag skulle igår och lite mer! Valde även att bära den klänning jag hade på min bal förra året :P Det var faktiskt exakt ett år sedan vi hade vår bal (skiljer någon dag) så idag bärs klänningen även första gången efter det :) Nu ska jag skynda mig lite och röra mig mot bussen, men här är i alla fall några smått knasiga bilder på moi idag ! :)<3 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!