Get away!

Jocke och Anders åker redan imorgon, så jävla tråkigt!
Nu kan den 26 skynda sig som fan så jag får träffa honom igen!
 
Jocke frågade också när jag skulle komma upp till dom och jag blev så jävla sugen på att bara åka med dom imorgon och stanna på min favoritplats i typ 2 veckor och bara glömma allt skit här i Uppsala!
 
Men blir nån gång under sommarlovet som jag drar upp, jag saknar stället så jävla mega mycket och jag saknar dom underbara personerna också!
Alla är så mycket trevligare där uppe och jag känner mig som hemma där upp!
 
Det är lätt ett ställe som jag skulle kunna flytta till nu!
Jag funderade faktiskt en stund på att söka till ett gymnasium där uppe så jag skulle få slippa Uppsala och få tillbringa 3 år med världens underbaraste syslingar!
 
Jag vet inte om jag har skrivit om henne förut men Jockes dotter Ida och jag är verkligen kopier av varandra när det kommer till personlighet och humor och allt sånt där, och när vi var små var vi kopier av varandra i utseendet också.
Det roliga/läskiga med oss är om nån av oss gör illa oss så gör den andra det också ganska snabbt efter.
 
T.ex när Ello bröt mitt finger, ca två veckor efter bröt Ida sin tumme så hon behövde operera den.
Hon är en av dom personera som jag kan prata med allt om och hon förstår mig så sjukt bra!
Ello och Maggi förstår mig också men med Ida är det som att hon själv upplevt exakt samma sak och då hon är så sjukt lik mig i humör och bettende så blir det så mycket enklare att förstå varanda.
 
Jag har inte träffat henne på snart 1 år så jag börjar få lite panik över att jag sakner henne så sjukt jävla mycket!
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!