För vi har tagit student, fy fan va vi är bra.

Äntligen hemma!
Skulle vara i stadsparken vid 10 med klassen och den andra 9:an och sen fick vi dra runt halv 12/halv 1 kommer inte ihåg. Men lyckades tvinga dit Ello så vi två, Lisa, Anna och Livia gick en stund på stan tills klockan blev 13.40 för då skulle Ello till tandläkaren så vi gick dit och vi så jättemånga studentflak som åkte förbi och vi skrek och hade kul med dom!
Verkligen stort grattis till alla som tar studenten idag!
Sen efter tandläkaren så kollade vi på fler flak, träffade John som tog student så han fick kramar innan vi drog och träffade Ellos kusin och åkte till Ikea.
 
Är jättetrött och har jätteont i fötterna så ska äta lite middag och sen ska jag sova för nu är det lång helg! <3
Och nästa vecka slutar man 9:an!!!!!!!! JAG SLUTAR FUCKING 9:AN!!!!
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!