Det här är inget taskigt mot personen som skrivit kommentaren!!


Som sagt är det här inget taskigt mot personen som skrev det här!!!
 

Det är inte korkat att lägga upp bilder på alkohol på internet. Mina föräldrar kan åka på det OM polisen SER mig med alkoholen. Bara för att vi lägger upp en bild på en flaska med 4,5% alkohol betyder inte att vi drack den. Vi kan ljuga och säga att vi drack den. Det här med blogg är att ni läsare får tro på att det vi skriver är sanning men egentligen vet ni inte om det är sant eller inte. Ello och jag kan ha druckit sprite eller cola hela kvällen eller så kan vi ha druckigt alkoholen.
 
Och det är inte bara jag och Ello som lägger upp bilder på alkohol så jag fattar egentligen inte varför man hackade upp sig på det, men du kanske gjorde det. Men nu vet du också att det finns ganska många ungdomar som lägger upp bilder på sin alkohol.
 
Och du vet nu att mina eller Ellos föräldrar kan inte åka på det för det är bara personerna vi va med och vi själva som vet om vi drack eller om vi bara körde på läsk :) Tack för kommentaren <3
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!