Dagen

Har verkligen inte gjort nåt alls idag!
Det enda vettiga jag har gjort är att letat efter en födelsedagspresent till min lillasyster och jag har faktiskt hitta det så ska beställa det imorgon.
Hoppas hon blir glad över det.
Jag måste också börja kolla på Disnye filmerna, det är 89 st och jag har 50 dagar på mig så det är alltså ca 2 filmer per dag.
 
Mitt huvud dunkar och jag mår skit och det är ett äckel väder så ja... Hoppas ni har en bra dag för nu ska jag försöka få bort min huvudvärk!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!