Blyg

Nu är det verkligen seriöst!
Ello var som sagt här och då börjar vi snacka om att jag snart börjar på samma skola som henne.
Och jag känner redan nu hur jag troligen kommer gå runt med axlarna vid öronen och bara vara tyst och kolla ner i marken, det är vad jag normalt gör när jag är nervös och träffar nya människor.
 
Det är jättejobbigt för sen när jag blir bekväm med nån/några så blir jag ganska galen.
Jag gör bort mig så extremt mycket och är värsta idioten!
Men dock gillar jag att jag är ganska spontan och testar saker även fast folk säger åt mig att inte göra det eller att det troligen inte kommer funka.
 
"Om jag inte sett det själv så funkar det"
 

Och det kan tillochmed Ello bevisa eller vad man säger.
Ni vet när jag lekte herren på teppan med högklackat?
Precis innan jag gjorde det så sa Ello till mig att jag kanske inte borde göra det.
Men jag gjorde det.
 
Och idag försökte jag färga vit choklad med gul karamell färg...
Det måste varit en av mina dummaste ider jag nånsin fått, det blev typ potatis mos men det smakade fortfarande vit chocklad...
Jag vet inte vad jag tänkt med, tror inte jag tänkte alls.
Men vem bryr sig det var kul och nu vet jag också att man inte kan göra det ^^"
 
Men back to the subject eller vad man säger jag är så himla apnervös över att behöva träffa nya personer som kommer tro att jag är helt mindefuck för jag är så konstig :c
Dock kan jag alltid byta skola om jag inte trivs men jag håller både fingrar och tår att jag kommer trivas!
 
Jag är lite konstig men jag är alla fall mig själv c:
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!