Bloggandet

Varit ganska dåligt bloggande från både mig och Ello... Jag har inte varit så pigg efter dagen på sjukhuset och jag är fortfarande inte så pigg så har inte tänkt på att blogga speciellt mycket...
 
Igår fick jag alla fall ett underbart besked!
JAG HAR KOMMIT IN PÅ IT GYMNASIET OCH BÖRJAR DEN 19 AUGUSTI!!!!!
 
 
Är jättestolt och det känns underbart att veta att jag har en skola att gå till när skolan börjar igen! Jag är ännu mer nervös nu för nu vet jag att jag kommer få en ny klass. Jag vill veta vilka som kommer få i min klass nu på en gång och veta hur dom ser ut och hur dom better sig D: Men den 19:e gäller det. 52 dagar kvar!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!