Be my Nightingale †

Godkväll finaste bloggen! 
Är så himla nöjd med de nya menyerna, namnsakerna och bakgrunden. Tyckte en liten refresh behövdes och inte bara jag utan Dimitra också som tog intiativet till att fixa namnskyltarna. 
Dagen flög smått förbi men nu mot slutet så ville jag bara att den skulle skynda på att ta slut. Kan inte sätta ord på hur mycket jag räknar ner! Räknar ner till när mamma läggs in, Bella kommer, till min födelsedag, till Nybro, till när jag får träffa Dimitra igen i sommar (efter nybroresan givetvis, annars ses vi imorgon)  till när mamma skrivs ut och till när jag träffar min fina klass igen.
 
Anledningen till att min mamma skrivs in är att hon ska opereras dagen innan min födelsedag. Och nu tänker säkert många "Vilken morsa, som inte ens byter tid" men det är brådska, jag har sett hur hon påverkas och hur hon mått så jag själv sa att hon får ta det då hon fick tiden och inte boka om. Väljer dock att inte ta mer ingående på bloggen vad det handlar om, de som behöver veta vet redan eller ska få veta <3 
 
Idag gick dagen åt att plugga klart kring Raoul Wallenberg och skriva klart en läslogg på engelska till boken "The snapper", som ni redan förstått har jag sommarlov men på ITG sätts betygen efter 20/6 så denna vecka är en komplitteringsvecka eller som de väljer att kalla det "sommarskola" och eftersom jag inte hade F varning utan bara behövde rätta till lite grejer fick jag till 14/6 att göra klart det som skulle vara klart. Istället för att vänta veckan ut valde jag därför att lägga ner dagen på detta istället och gjorde klart allt idag (igår) 
 
Ska strax bädda ner mig i sängen, borsta tänderna, fläta håret och föra över en låt innan jag lägger mig, imorgon väntar Dimitras avslutning och dagen därpå även Kiki och Marias. 

Förresten har jag förälskat mig i Demi Lovatos album "DEMI" Top tre favoriterna är :
1. Nightingale 2. Really Don't care 3. Neon Lights 
Aldrig annars gillat henne men, jag fäste mig vid dessa. Precis som jag fäst mig vid Håkan Hellströms musik ända sedan han släppte "Det kommer aldrig vara över för mig". Men hur som helst... Jag är dötrött.. Puss älskar er<3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!