Baby I'm addicted no lie, no lie

Go Kväll <3 
Känner mig lite bättre nu, har precis fixat en kopp te till mig och lyssnar på lite musik. Efter mitt tidigare inlägg pratade jag med min Bestie Dimitra och min Wifey Bella som fick mig på bättre humör. Jag och min söta brorsson var iväg till ICA en sväng för att jag inte ville vara hemma. När vi kom hem laddade vi upp med glass och jag satt framför Ebay medan han kollade på The Simpsons :) 
Ska strax börja spela The sims med honom så vi sysselsätter oss lite, kommer även rolla med folket och bara ta natten som den kommer <3 Nya bilder tagna för 5 minuter sen ;) 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!