2 dagar

Ni borde verkligen vara så exmtret utråkad och irriterad på dom här inläggen nu men jag måste verkligen få skriva av mig istället för att ställa mig och skrika rakt ut.
 
JAG SLUTAR FUCKING 9:AN OM 2 DAGAR!
 
När jag vaknade så klev jag upp gick ut i köket där alla satt, sa det och gick och la mig igen.
Nu börjar jag bli ledsen istället!
Jag vill inte lämna alla mina vänner och alla underbara lärare!
Jag har aldrig haft så bra lärare förut och det kommer kännas så konstigt att jag kommer inte komma till skolan efter sommaren och träffa Tina, Axel och alla andra.
Och jag som har så mega svårt att träffa ny människor hatar verkligen det här!
 
Men det gick bra förra gången så jag får väl bara hoppas på att det går bra den här gången också!
Det värsta är nog att jag inte känner nån som kommer gå i min andra klass och det var samma sak när jag började på KS.
Det skulle vara så annorlunda om jag kända åtminstone 1 person i min nya klass för då skulle jag känna mig säker, men nu är det helt random personer som jag kommer spendera 3 år med...
Jag vill inte, nu vill jag inte vara med i leke längre men samtidigt vill jag.
Jag har så stora problem och jag hatar verkligen den här känslan.
Men det är väl bara jag.
 
Kommentarer
Postat av: sara

hej hej härlig blogg ska vi göra ett bloglovinbyte? säg vilket numer du blev så ägger jag till dig sen

2013-06-10 @ 17:29:05
URL: http://sarassida.blogg.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!