The Great Gatsby

Igår var hjag på bio och kikade på "The Great Gatsby". En drama baserad på F Scott Fitzgerald's bok "The great Gatsby" och nu regiserad av Baz Luhrmann, en riktigt bra och intressant film. Den har sina inslag av både drama, mystik och humor. Man ljuger om man säger att Leonardo DiCaprio inte är riktigt stilig och grym på att verkligen leva sig in i sina roller! Hela helheten av filmen var riktigt bra och jag älskade musiken dem hade med, filmen utspelas liksom 1922/1929 i New York och har musik som absolut inte fanns på den tiden. Blev även helt förälskad i Gatsbys hus i filmen och vill äga hans sovrum! 
 
Tycker alla borde ta sig tiden och se den filmen! Hemma, Bio eller något annat ställe med familj, vänner eller pojk/flickvännen så tycker jag man kan kolla på den! Riktigt bra ! 
 
Den får 5 av 5 Gatsbys av mig ;) 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!