Swimming

Hey guys! 
Jag vaknade inte alls så länge sedan, känner mig fortfarande helt död för min säng fuckade upp så jag ska förmodligen även köpa en ny säng idag och även en sänghimmel ! :D så det blir lite senare när bror har slutat jobbat, åkt hem, bytt om och kommit hit. Med andra ord närmre femtiden! 
 
Så nu ska jag äta frukost/lunch och sedan kolla på mer PLL om jag inte bestämmer mig för att dra och simma en stund :) Har en hel del grejer att fixa om jag ska byta säng men det ordnar sig nog skitbra ! 
 
Vi hörs, babes ! :) 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!