Ranchen

Elin satt på Ranchen till Tove, ni vet den som går på sommarlovs morgon?
Tove älskar verkligen den serien så nu är hon sysslesatt en stund och Henrick sitter och spelar på en dator framför mig brevid Martin. Vi får sluta en halv timme tidigare idag också så jag slutar reda vid 4! Så om 3 timmar sitter jag hemma :)
Jag var så nervös över att jag inte skulle klarar av det här jobbet men det går jätte bra och jag är jätte nöjd över att jag får chansen att jobba här! Kommer bli tråkigt att sluta om 2 veckor men jag kommer lätt ta med mig det jag lär mig här! Som att inte vara beroende av min mobil utan att jag kan ta reda på tiden utan mobilen och att det är hur enkelt som helst att sysselsätta barn om man tänker efter lite.
 
På Torsdag så är det skifte för barnen som går på dagis och som ska börja i förstaklass (0:an) så Cecilia sa att vissa barn kan vara jätterädd och börja gråta och sånt så jag ser fram emot på Torsdag och se hur jag hanterar när det är mer än 2 barn. Det är väl allt jag har att skriva just nu :) Hopaps ni har en bra dag :)
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att du har tystnadsplikt på ditt sommarjobb va? Du får inte skriva barnens namn ut sådär!

Svar: Och hur är du hundra procent säker att ungarna heter Tove och Henrick på riktigt och jag inte bara använder dom namnen? Dom kan lika bra heta Lisa och Samuel men jag använder Tove och Henrick för att inte skriva ut deras riktiga namn. Ta inte för snabba slut satser. Jag har skrivit på ett "kontrakt" att jag inte får ge ut barnens namn men jag fick "hitta på namn" som jag kunde kalla dom.
Elizaveta Komarova

2013-07-30 @ 17:24:55

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!