Look in her eyes

Yoo!
Fick veta att jag gått ner 1,5 kg idag så man är ju lite stolt och vill tjocka sig xD men de får bli sen! Planen är att lägga sig snart och lägga ifrån telefonen vid 1-1:15 så jag kan sova. Imorgon åker jag till min Bestie med massa jordgubbar hade jag tänkt :) men schhh om det !

Klänningar är jobbiga att sy om man syr utan mall btw! Fan vad draperingar är jobbiga på tunt tyg också! Jag lovar att fota den om vi lyckas och blir klara :)

Annars då? Tänkte kliva upp vid 10 imorgon, ut och gå en runda, träna lite, sen röra mig till stan, köpa gubbar och kanske någon mer frukt och sen åka till Dimitra. Inte mer med det ! c: blir en totalt lugn dag imorgon ! Orka hetsa! :)

Här är en bild på mig från efter att jag solat idag ! :) /Ello :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Snygging! ha en bra dag :)

2013-07-14 @ 21:37:24
URL: http://countyourdays.blogg.se/

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!