Know Your Role.

Ligger ensam i sängen och ska snart byta om och krypa ner i sängen och sova, försöker somna tidigt idag så jag kan kliva upp tidigt imorgon för i övermorgon vaknar jag kl.7 för att gå tillbaka till skolan som jag lovade mig själv att aldrig besöka igen. Men nu gör jag det alla fall och den här gången är jag en helt ny människa och det är min tur att tjäna mina egna pengar.
 
Kunde inte åka med och köra hem Ello då jag mår ganska dåligt just nu. Har mega ont i min rygg och mitt huvud så ska ta en alvedon innan jag kryper ner i sängen och somnar.
Men hoppas ni har en bra helg och hoppas ni tillbringar dom sista sommarlovsveckorna på det bästa sättet ni kan komma på!
 
Ligger och drogar Ulrik Munthers låt Requiem
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Vill inte att lovet ska ta slut :( Kramisar Carro

2013-07-28 @ 14:18:39
URL: http://quiethell.blogg.se/
Postat av: Blivande bloggare

Hur gör man så där? Har länge undrat det! Snälla kan inte ni ge ut en förklaring hur man gör så!? Jag vill oxå kunna lägga upp youtube videos sådär, ingan av mina vänner ve thur man gör :c

2013-08-01 @ 20:55:13

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!