In på småtimmarna

Är sitter jag och kollar på Tarzan. Kommer kolla klart på den innan jag somnar. Är fortfarande lite ledsen och har fotfarande inte fattar att Cory aldrig kommer vara med i Glee igen eller att vi aldrig kommer få se fina bröllopsbilder på han och Lea som skulle gifta sig om 2 veckor. Men det bevisar bara att kändisar är lika mycket människor som vi är. Sorligt nog.
 
Men ja, hoppas inte på så jättevarmt väder då jag fortfarande inte är bra på att dricka vatten så jag nästan tar död på mig själv genom att bli utårkad.
Disney filmer är så underbara! Märkte att jag kunde hela texten till You'll Be In My Heart som är med i filmen.
 
Ska gå och ta lite alvedon och muskelavslappnade medecin innan jag går och lägger mig för jag har ansträngt mig förmycket på ryggen så det känns som ryggen håller på att bli intryckt längre in, extremt obehaglig känsla kan jag säga. Men ja hoppas ni får en bra start på veckan! Nästa vecka är det dax för lillsyrrans 13 års dag och veckan efter det börjar jag jobba!
 
Är så extremt glad över att får börja jobba och känar mina första egna pengar. Känner mig jättestor även fast jag är jättelite, okej jätte och jätte är väl att överdriva men jag är inte vuxen än alla fall :)
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gud vilken fin design ni har! :D

Svar: Tack så mycket! :D / Dimitra & Elizaveta <3
Elizaveta Komarova

2013-07-15 @ 10:28:29
URL: http://alexandraasfoto.blogg.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!