Håkan Hellström

Tänkte egentligen skirva ett helt inlägg om Håkan Hellström då han tydligen fick en timme på Allsång på Skansen scenen som jag tvingar mig igenom just nu... jag blev trött och utråkad efter 10 minuter... men skulle få lite hat och bråk och sånt orkar jag inte med just nu så jag nämner bara tre saker okej?
Så no hate!
 
För det första, är det bara jag som inte ens hör vad hans sjunger?
Han typ mummlar och sen skriker och hela mitt huvud blir förvirrad och hör inte vad han sjunger.
 
För det andra, är det bara jag som tycker han är en manlig version av Caroline af ugglas?
För båda mummlar och sen skriker och måste typ hela tiden lyfta på ena benet när dom sjunger...
 
Och sist... vad är det med alla sjömans kostymer som typ hälften av alla fan har på sig?
 
Har ni sett att det har gjorts en film som baserar på hans musik?
Tror den heter Känn ingen sorg eller nåt efter nån av hans låtar.
Jag trodde det var ett skämt förts... Jag trodde aldrig att dom verkligen skulle göra en sån film.
 
 
 
Men ja... som jag sa No Hate, hans fans gillar honom säkert av en bra anledning som jag inte ser. Men det är väl samma sak att vissa inte ser min anledning för att älska One Direction. Men om du är ett fan av Håkan så kan du ju lämna en liten kommentar och skriva vad som är bra med honom och hans låtar så jag kanske kan få nån uppfattning vad som är bra med honom, Okej?
 
Men ja... Har spenderat dagen med att slipa väggar och måla dörrar och skåp luckor. Snart är det mat och efter maten så blir det att måla väggar :D
Mammas och Pappas rum kommer bli jättefint!
Ska gå och kolla på Honey boo boo med Maria och Lotta, Det är typ Lottas nya favorit program!
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Bella :)

Well att man inte hör vad han sjunger låter lite överdrivet då alla andra hörde, och det andra, vad är det för fel med att uttrycka sig på scen som man vill? och tredje, Håkan hade under en lång tid sjömans kostym på sina konserter, vilket blev till en "grej" inom hans fan base.
Det som är bra med Håkan är först och främst att han vågar vara sig själv och inte använder massa "autotune" som dina pojkar gör, han står för hans röst och hur den låter. Dessutom är han nog världens charmigaste kille. Han menar också allt han skriver, han texter består av händelser och saker som faktiskt betyder något, han skriver vad han känner istället för att bara slänga ihop något för att bara sälja som t.ex "Live while we're young".
Det är väl det, han har också ett speciellt band med sina fans.
Man måste inte förstå honom eller hans musik, men ja... att uttrycka sig sådär var ju lite.. mm..

2013-07-10 @ 20:25:34

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!