Gårdagens shopping + Mammas presenter

Här kommer lite halvtaskiga bilder på det jag köpte igår och på det mamma köpt till mig medan jag bodde hos Dimitra. 
 
 
One Piece från WARP/Stadium
Jeans från Gina Tricot
Shorts från Gina Tricot (som mina svarta) 
Ballerinor från Skopunkten
Baddräkt från Speedo/Stadium
Hoodie från Stadium (som den jag köpt tidigare)
Leggings, Ballerinor och Klackar köpta av mamma, skorna Skopunkten, legginsen KappAhl
 

Allt är köpt på rean så kan inte säga om det finns kvar eller inte! 
 

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!