Ebay

Alla måste älska Ebay!
Beställde precis en sak därifrån faktiskt :D
Ni kommer få se vad det var när jag får saken!
Tycker själv att den är skit snygg och är jättepepp på att få hem den!
 
Kommer nång gång mellan 22 juli och 7 agusti så det tar sin lilla tid att shippa från Kina men sålänge jag får den så är det bra och så hinner man ju glömma att man beställt nåt så det kommer som en lite överraskning!
Ska prata med mamma också om att beställa en ny skolväska till skolan. Vill ha en ny då min gamla är sönder.
 
Kommentarer
Postat av: LITZIUMWORLD / alternativ norrländska

Ebay är så jäkla bra!!

Svar: Helt klart! Finns nästan allt som man vill ha och ganska billigt också!
Elizaveta Komarova

2013-07-13 @ 17:46:51
URL: http://litziumworld.blogg.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!