Bygg bygg!

Vet ni cad det värsta med sommaren är?

För mig är det när pappa är ledig. Don't take it wrong! Jag älskar att ha pappa hemma men han får dom här idéerna att vi typ ska göra om hela huset varje sommar. Helt spontant när jag, mamma och maria var och köpte lite färg och penslar för att glra om mammas och pappas rum så ringde pappa och sa att vi skulle köpa ett entré tak så nu sitter jag här bak i bilen med ett fet jävla entré tak.

Vi är snart hemma så det är bara att stå ut en liten stund till! Dessutom är den så lång så vi måste åka med bakluckan öppen. Ett plus är att det inte blir så varmt i bilen. Men nu sia jag svarar på lite sms innan vi kommer hem och jag behöver hjälpa till att sätta upp det där entré taket.

Hoppas ni har en underbar dag <3 -D




Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!