2013.07.16

Morgon... Aaaaaaaaah eller nåt...
Hade inte en så bra natt, vaknade vid halv 6 tror jag och gick upp för att dricka lite vatten då jag kände mig uttorkad, somnade om och vaknade en timme senare av att jag var kissnödig ._. Sen blev det lite tufft att somna om men jag lyckades.. Dock var det riktigt obekvämt så sov sådär halvt. Vaknade nyss med ett leende på läpparna, vet exakt varför också vilket gör det ännu bättre! Det är riktigt skönt ute idag dock lite för kallt för min smak :3 men ja.. Vi får se vad jag hittar på.. :) /E

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!