The good and the evil

Godmorgon :)
Jag vaknade klockan 9 och sitter nu på bussen, endast 20 minuter senare.
Satt och kollade på skräckfilmer igår i skolan.. Bland annat "Dead Silence" och "Paranormal Activity 2" tror jag skulle skita ner mig själv på kvällen när jag bestämde mig för att lyssna på "Dead Silence theme" det är nog det dummaste man någonsin kan göra innan man lägger sig.. Läste även dikten om Mary Shaw vilket inte gjorde saken bättre. Men ska inte klaga, mitt egna fel :)
Jag kommer dra till Gränby efter skolan med Anna för att köpa lite smågrejer och sånt så hörs när jag är hemma :)

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!