Stockholm 29/12 2012

Då kan jag väl ta och berätta om vår lilla resa till stockholm i lördags. 
 
Vaknade till en sönderspammad facebook... Stackars Dimitra (eller inte..) skrev hela 159 inlägg på min logg..... Bara för att hon vaknade 6:55 och det var 10 vi skulle ses... 
Tog tåget ner med mamma, moster och Dimitra, hatade vädret men sket i det då jag var med underbaraste <3 
Gick runt lite och hittade till en affär jag inte kan namnet på, köpte töj till Maria (Dimitras syster) eller ja.. Dimitra köpte, jag och Oscar agerade smakråd ^^
Sedan köpte jag även sjukt snygga bikerhandskar :D Fortsatte sen till Punkt Shop där jag köpte det efterlängtade Justin linnet :D Efter en stund på stan vandrade (!) vi mot Södermalm för att äta på Kamarinas (BÄSTA GREKISKA RESTURANGEN MAN KAN HITTA!!!!!) Åt en trerätters och bokstavligen rullade/kröp hem till Oscar, har nog aldrig stött på en mysigare lägenhet! 
Han flätade mitt hår, vi lyssnade på skön musik, fotade och bara var oss själva <3 
Tog tuben mot stan sen för att möta upp Mamma och Moster igen och gå till Centralen där vi tog tåget mot Uppsala igen <3 
Flummade som fan på tåget hem, alla bjöd på skratt och vi hade allmänt kul ! 
Kolla mitt käkben, min hals och mitt nyckelben, aldrig tänkt på hur mycket jag gått ner <3 
 
Kommentarer
Postat av: Diktarsmurf

Vi ska nog även poängtera att det var en inbakad fiskbensfläta jag gjorde vavavavvava? Saknar dig och dinitra. ))): <3

Svar: JAJAAJAJAJA <3
Saknar dig också bög<333
Elizaveta Komarova

2013-01-03 @ 12:41:49
URL: http://kewz.blogg.no

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!