Love you people <3

Hur gör man nu? Jag lyckades somna runt 6 imorse, vaknade 10 och kan inte sova mer. Mejlade min lärare om att jag inte kunde komma på Utvecklingssamtalet vilket hon tog ganska lugnt och muntrade upp mig. Jag orkar verkligen inte att jag mådde bra igår och att jag inte kommer upp ur säng idag. Orkar inte heller att jag inte åker till Stockholm på lördag vilket vi har planerat i typ en månad. FITTHELVETE! 
Fick veta att ännu en vän till mig inte mår bra inatt och jag känner mig så otroligt dum som inte kan hjälpa det. För mina vänner är viktiga för mig, oavsett vilken relation jag har till alla de som JAG anser står mig nära så bryr jag mig och jag föröker göra allt jag kan för att få dessa vänner att må bättre. 
Om ni vänner läser detta, förlåt om jag någongång backar undan eller verkar otrevlig precis när något händer. Det är för att jag själv inte kan hantera det och jag behöer en paus men tro inte att jag backar för att jag inte orkar med just DIG, det är inte ditt fel, lovar <3 
 
Och nu kommer alla tänka att det hände något inatt så jag backade undan men nej det gjorde det inte jag ville bara skriva detta nu när jag har en liten hög med vänner som inte klarar sig utan mig och som jag inte klarar mig utan så dem inte tror att jag bara "lämmnar" dem för deras problem. 
 
Hoppas alla får en underbar dag så hörs vi någongång när jag känner för det. Spread the love, Peace out <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!