I'm dead in the Water

Hej alla söta som kikar in även fast uppdateringen suger! 
Jag har inte haft så stor blogglust sen jag kom hem. Bråkade med mor min redan första kvällen vilket resulterade att jag somnade bredvid en tröja som luktade som hemma hos Bella och i tårar. 
Dagen därpå (måndag) vaknade jag först av att mamma smög in i rummet och bad om förlåtelse sedan vaknade jag självmant runt 12 för att fixa mig och dra ner på stan ^^
Träffade min saknade Herr Gurka (Emma) & Min Grek (Dimitra) som även hade en kompis med sig, sjukt snäll kille vid namn Ossian. Hängde lite med dem och ja.. Det gick väl dagen åt, sedan vid halv 5 åkte vi till Ekeby Hälsocenter och gjorde lite grejer innan vi fortsatte mot Leo's Lekland där vi hämtade Kiki (Dimitras syrra) & hennes kompis Marina. Därifrån drog vi en sväng förbi mig, en sväng förbi Linn (där jag fick min julklapp) och sedan hem till Dimitra där vi spelade Just Dance 4 som galningar hela kvällen :D 
La oss ganska tidigt också men lyckades inte somna på ett bra tag. 
 
Idag vaknade vi klockan 7 nångång och latade oss ett tag innan vi tog oss upp, åt frukost, och klädde på oss. Vid 10 var vi vid Leo's Lekland igen, men denna gången var det vi som skulle leka ^^ Hade en grymt rolig dag och larvade oss till 16, alltså orkar man som 14/15/16 åring på ett ungefär 6 timmar i ett lekland :) Har numer 28 blåmärken/skrapsår lite varstans men det var det värt :) 
 
Nu sitter jag i badet, lyssnar på Ellie Goulding och skriver på mitt 5:e kapitel. Skriver på dessa kapitel när jag känner för att skriva av mig (och just nu är det MYCKET, eftersom saker händer) Ska strax tvätta håret om jag orkar annars gör jag det imorgon <3 

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!