Blubb :3

Sitter just nu på Viking Line bussen påväg mot Stockholm :) jag är ganska så pepp även om det känns som om jag kommer vara den ända tonåringen :p men känns sjukt värt, liksom komma bort en sista gång innan jag börjar skolan (resten av klassen började idag..)
Sen är jag ju även så jäkla positiv så jag tänker att någon söt själ som jag är bekant med åker på båten men det lär ju inte hända... LOL...
Sen så kunde Dimitra följt med om jag visste att hon skulle vara ledig när vi bokade men nej det sa hon ju igår.. Såfort någon av vännerna mina fyller 18 (i sommar..) tänker jag släpa med den gullungen och massa andra på en kryssning <33 det skulle bli dunder!
Vi hörs på lördag eller något <3

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!