Back To Love

Har du någonsin sportat: Dans är en sport, Konståkning är en sport, Simmning och boxning också så ja jag har sportat 
Vad finns alltid i din handväska: Plånboken, Nycklar och hörlurar
Har du varit utomlands någon gång? Yep 
Vilken plats var finast: Gran Canaria 
Största stad/städer du varit i: Ähm...  St:Petersburg

Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej
Rökt: Ja
Snusat: Nej
Druckit: Ja
Har du piercing eller tatuering: Har 5 hål i öronen och en helix.
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Om killen har humor och accepterar mig för den jag är så kan han räkna med att jag är hans

Finaste komplimang du fått: att jag är vackrare utan smink
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Jag tror inte jag har det 
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Sad but true

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Storstad
Hamburgare eller pizza: Pizza!
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Hund
Aftonbladet eller expressen: Expressen
McDonalds eller MAX: MAX 
Charter- eller skidsemester: Sol och bad  ALLTID
Sverige eller Utlandet: Inte tråkiga lilla sverige... 
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Hockey
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mittemellan
Sommar eller vinter: Sommar
Vår eller höst: Vår
Flyg eller tåg: Tåg, är fan flygrädd
Bil eller buss: Buss om man ska långt, bil om det är i stan typ :P

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!