Skärpning!

Hello peeps! 
I'm in fucking school!!!! Det är ytterst ovanligt ! Men alltså jag har två mål denna vecka: 
 
1. Närvara på alla utsatta lektioner på schemat HELA veckan! 
2. Koncentrera mig på lektionerna och göra e uppgifter vi får istället för att "leka runt" 
 
Och jag tänker klara av mina mål! För nu, från och med idag börjar ett "nytt liv" för min del ! Jag ska se till att få ordning på allt nu, för mycket "dåligt" har hänt men nu vill jag lämna allt bakom mig och fortsätta framåt! Ska bygga ett litet schema på min "fritid" som när man var mindre och hade utsatta tider till att plugga osv :) Sen ska jag även börja använda mig av Hofh's pluggtips, hon är grym på att peppa till att plugga! 
Ska även träna upp kroppen på att vakna tidigare och lägga mig tidigare än vad jag gör i dagsläget. 
Har en massa fler grejer att ta tag i men det behöver jag inte skriva ut.. Har faktikt en massa saker jag ska släppa också och än sålänge är jag stolt över mig själv och det jag åstadkommit. 
Bloggen kommer inom kort få ett nytt utseende och bättre uppdatering ska jag FÖRSÖKA med att ordna. Kan tyvärr inte lova något för jag inte vet hur mycket tid jag kommer ha eller hur mycket jag kommer kunna göra åt bloggen. Har testat med att göra flera olika designer men blir missnöjd, varje gång. 
Hoppas ni får en bra vecka, som många vet är det sportlov nästa vecka vilket peppar mig som fan till att prestera i skolan ! :D 
 
En liten bild på mig från alldeles nyss <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!