Nobody sees, nobody knows

Sitter på morgonkvisten mot skolan, hade seriösa problem med att somna inatt, har konstaterat att man inte blandar "tyngre" medicin med energidricka :) oavsett vilken tid på dygnet du dricker drickan. Spökade i mitt huvud när jag väl somnat så vaknade upp 2:30 och var uppe en kort stund, mamma sa att jag låg och pratade i sömnen med TVn när hon var upp vid halv 4. Jag kan bara säga att jag är hur trött som helst och jag verkligen inte vet om jag klarar skolan idag. Ska även kolla synen och dra på KU senare idag så får äntligen träffa Dimitra <33 det är ganska så hårt att inte få träffa henne på länge, liksom händer en massa när vi inte ses på länge. Ahja nu ska jag dra vidare så :)

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!