Just Dance 3, Tacos och trevligt sällskap

Hej alla läsare :) 
Idag har kvällen gått ut på att laga en trevlig middag bestående av tacos med mycket gott sällskap uppe i Bollnäs. Nu den senaste timmen har man stått och bränt bort allt fett och äckligt framför Just Dance 3 som bjuder på en massa härliga låtar från 80-90 talet och massa andra mer "moderna" låtar. 
Anledningen till att jag åkte upp till Bollnäs är att jag behövde ändra min vardag litegrann vilket jag nu fick genom att byta både stad, levnadsstil (dem bor i stort hus, liten by) och även sällskap. Inget fel på att ligga hemma på sängen
men vad får jag som sällskap då? En påse chips och tv:n och mobilen. Väldigt dåligt sällskap enligt mig ;) 
Imorgon kommer bestå av besök på Dollar$tore och stan. Hoppas ni får en trevlig kväll (och helg förövrigt) för jag har ingen aning om när jag bloggar igen :) 
Bjussar dessutom på en bild från nästan exakt ett år sedan (var dock inte "emo" utan jag och mina vänner hade temadag) 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!