Inget att blogga om ATM

VEM
Vem är i rummet med dig? Mamma
Vem fick du senaste sms av? Bella <3 

Vem tänker du på nu? Haha vad jag ska baka imorgon
Vem pratade du senast i telefon med? Brorsan
Vems hus var du senast i? Dimitras :)
Vem önskar du var med dig nu? Ingen (a)
Vem är din favoritsläkting? Min Kusin Vitamin ^^

VAR
Var är din mobiltelefon? I mitt rum
Var handlar du mest? Gina, H&M
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Gina Tricot
Var åkte du senast bil? Hem ifrån stan

VAD
Vad åt du senast? Kebabtallrik
Vad drack du senast? Cola
Vad är det för färg på dina byxor? Svart
Vad är den närmaste saken som är blå? Mattan
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favorit färg? Lila & Rosa
Vilken film såg du senast? Dear John 
Vad hör du just nu? Kent

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Nähe ? xD 
Hånglat på en bio? Nope
Hånglat i skogen? Nope
Tyckt att din kusin är het? Nej
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Nej haha bara fått parkeringsbot xD
Målat om ditt rum? Tapetserat*
Dansat framför en spegel? Ofta :P 
Fått hicka? Ja xD 
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Nej, fittigt
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Nja
Smugit ur ditt hus? Nope
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja  
Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? Ja 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!