I won't let this little things slip out of my mouth

Hej fina bloggisen <3 
Sitter hemma hos Anna och har precis målat naglarna. Drog hit igår kväll av att jag behövde komma bort. 
Ska spendera tiden hemma hos henne fram till typ 17 då vi drar till mig och förmodligen åker skridskor <3 
Var uppe sent/tidigt inatt, la oss klockan 5 imorse och sov till 11 så vi är ju lagom trötta också, men märkte inte hur tiden flög iväg igår. Blev lite känslomässig inatt också så satt och pratade med en person ett tag som fick mig på bra humör igen. Eller bra och bra, jag kunde lägga mig utan problem. Pratade ut, berättade ALLT, mycket av det några få vet. Men det var skönt, kan inte säga något annat. 
Jag är hursomhelst nöjd med att ha spenderat natten någon annan stans än hemma :) 
Jag hoppas ni som bara har helg får en trevlig helg och ni som har lov lär jag höras med mycket mer under veckan :* 
 
xoxo 
 
Me Todayyyy <3 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!