What's Hatnin'

Hej bloggisen! 
Idag så har jag en liten plan och det är att åka till Stockholm med min bror och mamma. Vi ska hämta Mischa och handla lite, sen får vi se när vi är tillbaka i Uppsala, kanske hinner jag shoppa lite på Gränby C? 
Har precis ätit en brunch och ska strax ställa mig vid spegeln och fixa med sminket, hitta kläder jag ska ha på mig och packa min lilla kuvertväska som jag fick i julklapp, den funkar ju  faktiskt till både vardag och fest! Ska platta håret också hade jag tänkt! För min del kommer nog bloggen eka lite tomt men så blir det när det är 4 dagar kvar på ett år och man har massor att fixa. Kikar ni in här lite senare kommer ni hitta ett inlägg om Justins senaste album Journals
 
Puss på er pluttisar <3 
 Bild tagen nyss <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!