Världens sämsta uppdatering

Man kan verkligen säga att bloggen har stått tom dom seanste dagarna... Jag vet inte varför Ello inte har bloggat men jag har bara inte haft nån lust alls. Sen i fredags så kom Aron och Ello hit och vi hade sleep over tills lördag så där har ni anledningen till varför vi inte bloggade då. Vi gjorde nougatkulor och sen såg vi insidious 2 och det var sjukt läskigt! Sen såg vi Now is Good och när den var slut så var klockan runt 4, halv 5 så då gick vi och la oss dock tog det 1 timme till innan vi somna så vi sov till 10 sen låg alla och drog sig till 11 innan vi gick upp och Aron och Ello gjorde värsta hotellfrukosten alla fall Ello!
 
Dock fick vi gå till Mormor och Morfar en liten snabbis för mamma, mormor och Maria behövde hjälp med en sak, men när vi kom tillbaka så satt vi i minst 2 timmar och åt frukost sen hade vi det bara allmänt mysigt och låg i sängen och pratade, höll på med mobilerna, fotade lite för jag fick en fjärrutlösare till min kamera så det kommer bli mycket fotande nu!
 
Idag vaknade jag vid 11 och åt frukost innan jag gick och la mig igen och sov till 3 och nu ska jag hjälpa mamma juldekorera färdigt huset för om 2 dagar är det jul!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!