Update!

Hej bloggisen! 
Kom hem för drygt en timme sedan! Ryskan slutade lite efter sju och sen åkte jag och solade! Har inte gjort det på typ 3 år (på solarium alltså) så det var lite småläskigt. Har planer på att bättra på färgen inför nya året bara sen får det vara nog!
 
Just nu sitter jag i badkaret, ska noppa ögonbrynen, raka mig och måla naglarna! Sen får vi se, ska nog mysa lite med "familjen" då jag är fett sugen på å mysa med någon.. Ska få mysa med Dimitra imorgon i alla fall <3 Och det är typ det som händer. 
 
Imorgon är det julavslutning i skolan så ska välja kläder till det också! Vill ju vara julfin ;) Sen är det exakt en vecka till julen kvar :3 och jag är skitstolt över att allt redan är klart! BTW så köpte jag världens finaste skinnjacka idag för bara 550 kr ! Den var på 70% så den kostade omkring 1,2 i originalpris. Ska fota den sen, lovar! 
 
Men nu ska jag sysselsätta mig med annat! Puss <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!