This makes sense

Imorgon är den bästa dagen, imorgon kommer jag sitta på en biosalong och kolla på Believe bredvid min bästa vän! Jag kollade nyss på senaste teasern och jag blir ju tårögd. Att man ens kan tycka om en artist så mycket? Jag trodde aldrig jag skulle vara ett die hard fan av någon, men se på mig nu? Och det är nog den enda artisten jag tyckt om och sen inte tyckt om lika mycket (när jag inte mådde så värst bra, 2010) och sen gått tillbaka till.. Och många tycker jag är barnslig och töntig som tycker om Justin Bieber, och han sjunger som en tjej, men vet ni vad? Då har ni inte hört hans låtar från #musicmondays för det är så annorlunda från Baby. 
 
Hur som helst, imorgon ska jag se Believe med Dimitra, känns så underbart bara jag tänker på det ! <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!