Snabb uppdatering om mitt liv just nu.

Kom precis hem efter ha varit i full gång sen 11. Varit och handlat med hela familjen (utom pappa) och nu när vi kom hem så åkte mamma till mormor och morfar på en gång då morfar igår ramlade ute och slog sig i ansikte så han har ett stort blåmärke på sida av ansiktet och några skärsår i ansiktet. Idag hade han jätteont i huvudet och mådde illa så när mormor ringde och sa det visste alla redan att han skulle behöva åka in. Sagt och gjort är mamma där nu och väntar på ambulans med mormor.
 
Det är ganska jobbigt för hela familjen jusst nu. Det börjar ta ens energi som fan och det känns verkligen som att man inte kan åka långt bort för nåt kommer att hända med honom. Det har pågått nu i 4 månader och det har varit att nästan varje vecka ha han åkt in med ambulans och ibland 2 gånger i veckan för att läkarna inte hittat nåt och skickat hem honom igen. Man är ständigt rädd och jag kan ärligt säga att det har varit många sömnlösa nätter då jag bara legat och gråtit för det tär på mig så mycket och man börjar se på mormor att hon inte heller får så mycket sömn.
 
Det värsta är väl när morfar ligger inne och man sitter hemma och vet att mormor sitter ensam i deras hur utan nån, helt ensam nu när pipen också är död. Men ja... livet fortsätter och man tar en dag i taget och vi kommer klara det, vi har alltid varit en stark familj men så om jag blir lite off ibland så är det här troligen den största anledningen så hoppas ni förstor om jag inte alltid skriver 5 inlägg per dag!
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!