Skolan

Sitter på min näst sista lektion som är histora, dock har jag typ bara jobbat med webbutvecklingen då vi där har börjat koda och designa våra hemsidor som sen ska ut på internet, har äntligen ett utkast och det är så jag ska försöka koda hela sidan så det ser lika dant ut... Kommer bli mycket skrik och irritation men det kommer säkert gå bra!
 
Efter den här lektionen så ska jag ha Matte som är min sista lektion sen ska jag och Ello på stan och sen ska vi hem till henne innan vi åker till Vänge och går på KU. Sen när jag kommer hem så blir det att plugga stenhårt till svenska då bokanalysen ska vara inne på fredag! PANIK. Nej det är ingen panik jag vet exakt vad jag ska göra. I know my shit! Men nu ska jag försöka lyssna lite om franska revolationen! Hoppas ni haft en bra dag :)
 
Sneekpeek på min hemsida!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!