September 2013

September bestod främst av skola för min del, och det var nog det viktigaste för september-november har varit riktigt stressiga i skolan. Bloggade mestadels från mobilen då jag knappt hade tid att sätta mig vid datorn och blogga. 
 
Spontanresan till Stockholm blev en succé! Vi var på Berns Asiatiska hela kvällen och sedan efter 22 så gick vi upp till klubbdelen! Hade en trevlig kväll helt enkelt men var död efteråt, och det är väl så det brukar vara när man är ung och galen? ;) 
 
Var på bio med Dimitra, Hannes, Anton, August, Tintin, Pawel & Christopher. Vi såg The Conjuring en riktigt ruskig film faktiskt. Blev så rädd så jag började gråta TRE (!!!!) gånger ! 
 
Kulturnatten var återigen, precis som varje år. Och varje år har för mig innehållit både skratt och tårar även om inte det alltid vart jag som var ledsen. Men det var kul! Var med mina pojkar och min bästa vän största delen av kvällen! 
Alla bilder (förutom de Dimitra är med på) är tagna av Dimitra ! 
 
WHERE WE ARE TOUR ska vi på också under 2014. Köpte biljetterna den 28 September och dem har legat hemma hos Dimitra sen dess! Vart sjukt lycklig och grät när vi fick platser, och då kan vi säga såhär Jag är BARA ett fan och inte en directioner.
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!