Nobody else !

Min lilla solstråle fyller år idag ! Jag är inte alls bra på att skriva grattisgrejer längre, förr kunde jag skriva noveller med allt och inget men nu när det väl gäller kommer jag inte på något att säga förutom att
 
 
JAG ÄLSKAR DIG DIMITRA OCH DU ÄR MIN BÄSTA VÄN FOREVER ! JAG KAN INTE FÖRESTÄLLA MIG UTAN DIG LÄNGRE OCH IDAG ÄR DIN DAG SÅ NJUUUUUT FÖR MAN FYLLER BARA ÅR EN GÅNG PER ÅR! 
 

Well yeah, igår gick ut på att vara i skolan och sedan på att baka. Jag bakade vaniljcupcakes med mintkrokant bitar och whipped cream cheese frosting ! Dem blev svingoa! Ska baka sånna fler gånger men kanske med andra smaker ? Vi får se ! Nu strax ska jag ta mig upp, äta och fixa mig och sedan åka till Dimitra där jag ska ge henne hennes paket, måste även förbi SF och hämta ut biljetter till Justin Biebers Believe ska gå på den med Dimitra och det ska bli asnice! 
 
Men nu måste jag skynda mig, här får ni tre bilder från instagram
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!