My sunshine!

Det här inlägget är till en person. En underbar person som får mig att känna mig lycklig. Ni vet vem hon är och ni har läst vad hon skrivit förut när hon smygigt in här på bloggen och kastat upp små mystiska inlägg. Magdalena. The One and Only. Hon är så underbar, vår vänskap är inte som nån annan. Don't get me wrong. Det finns 3 personer som jag kan berätta allt för och det är Maggi, Ello och Aron men vänskapen som jag har till dom 3 är olika för jag älskar alla lika mycket men dom får mig att må bra på olika nivåer. Fattar ni? Kanske inte... Men typ...Maggi och jag är så dumma och är helt cp, medans Ello och jag är som systrar och Aron får mig alltid att må bra. Fattar ni nu? Dom är ju faktiskt 3 olika personer så men älskar dom lika mycket på olika nivåer!
 
Och nu släpper vi det för det här inlägget var till Maggi. Min lilla solstråle. Har inte träffat henne på en evighet känns det som. Det kanske var 2 månader sedan (?) men det känns som flera år! Saknar henne så det gör ont. Vi pratar nästan varje dag men det är verkligen inte samma sak. Vill träffa henne nu. KOM HIT. Vill bara skapa en maskin och teleportera henne hit!
 
Maggi är verkligen inte som nån annan! Ibland kan man ju hitta flera personer som är lika som andra men Maggi är verkligen one and only. Finns ingen som henne! Fattar inte vilken tur jag fått som fått lära känna den här fina själen. Så många gånger hon har räddat mig när jag varit på botten. Så många gånger jag räddat henne när hon varit på botten. Vi hjälper varandra i vårt och torrt!
 
Som Aretha Franklin sjunger i sin låt I Say A Little Prayer
Forever and ever, you'll stay in my heart
And I will love you
Forever and ever, we never will part
Oh, how I love you
Together, forever, that's how it must be
To live without you
Would only mean heartbreak for me
 
Puss på dig söt sak! Vi måste se till att ses snart. Typ imorgon snart! Saknar dig jättemycket!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!