Morgon dagen

Börjar 8.55 med samhälls kunskap, sen har jag matte och sen har jag idrott. Slutar 14.50 och tar bussen som går från skolan 15.02 för att vara på centralen till 15.31 då jag ska träffa en lite fin speciell person :) Ska bli jättekul att få träffa personen igen då vi inte har träffats på ca 8 månader (!) Kommer bli fett konstigt att träffa personen för båda har ändrats enormt mycket sen vi träffades men som sagt ska det bli jättekul! Ser faktist fram emot det!
 
Sen fyller jag år på lördag c:
Maria skulle egentligen åka till Linn imorgon men Linn kommer hit istället så blir inte ensam på morgonen för mamma och Kiki ska på innebandy match!
 
Ändrats lite på 3 år?
 
Kommentarer
Postat av: HAIDISBLOG -

SV: Funderar på att göra de! Min mamma ska bara få välja dom hon vill ha först hihi ^^

Svar: Okej, skriv gärna till mig när du bestämt dig :)
Elizaveta Komarova

2013-12-06 @ 11:26:50
URL: http://www.haidisblog.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!