Mitt 2013

1. Har du hållit dina/ditt nyårslöften? Är så dålig så jag inte ens minns dem...
2. Vilken månad var bäst? April, Maj, Augusti, December 
3. Varför? April = Justin, Maj= Allt med konfa, resan, konfirmationen, Gröna Lund, Augusti = Allmänt bra!, December = Lycklig! 
4. Vad var det bästa med 2013? Att Dimitra började på ITG, Alla skratt och att jag insåg hur folk var mot mig. 
5.Vad var det sämsta? Det sämsta är all skit som hänt. Mamma höll på att dö två gånger under året. 
6. Levde året upp till dina förväntningar? Nja, men jag har nästa att göra bättre ;) 
7. Ja/nej, varför? För att jag helt enkelt haft det tufft. 
8. Vad var din största framgång? Framgång? Att jag äntligen lärt mig få vad jag vill och att jag blev klar med allt för hösten veckan innan allt skulle vara klart i skolan ! 
9. Vad var ditt största misstag? Mitt största misstag var att fortsätta tro på en idiot. 
10. Vad gjorde dig gladast 2013? Dimitra (& konserterna)  <3 
11. Vad gjorde dig mest sårad? Att inse att ALLT varit en lögn i 15 månader.
12. Är det något du skulle ha gjort annorlunda? Om jag kunde ja!
13. Om ja, vaddå? För privat för att ta upp. 
14. Blev du kär under året? Yesbox, är det fortffarande, men lite komplicerat. 
15. Har du uppnåt något i kärlek under året? I guess not, men året är inte slut än. 
17. Har du insett något under året? Att allt inte blir som man vill, hur mycket man än försöker finns det saker man inte kan påverka. 
18. Hur sumerar du årets kärlek? Plågsam och förvirrande.
19. Träffat några nya vänner? MASSOR!
20. Om ja, vilka då? Klass 1A, 1B, 1C, några ur 1D och 1E sen några utanför skolan också <3
21. Har det påverkat något? Mitt mående (positivt)! 
22. Har du bråkat? Oh ja! 
23. Har du förlorat någon vän? Inte förlorat någon, dem förlorade mig och förtjänade väl det I Guess ;)
24. Gjort något du ångrar? Äh.. mycket.. 
25. Vilken dag/kväll/natt kommer du att minnas mest? 22 April, 4 oktober.
26. Varför? Justin och Macklemore & Ryan Lewis konserter <3 
27. Det bästa köpet? Måste nog vara alla konsert och evenemangbiljetter! Sen så alla kläder! 
28. Det bästa minnet? Kulturnatten, och Gotland
29: Det bästa med årets sommar? Midsommaren och min födelsedag <3 
30. Vad ska du uppnå med 2014 som du inte uppnåt med 2013? Bara bry mig om det och dem som får MIG att må bra. 
31. Vad ska du göra annorlunda 2014? Sluta tro att jag inte kan saker
32. Vad ska du fortsätta med under 2014 som du gjort under 2013? Vara en omtänksam egoist
33. Vad har du gjort dig själv mest stolt över? Sagt upp kontakten med personer och klarat skolan! 
34. Vad har du gjort dig mest besviken över? Att jag hade falska förhoppningar om 2 (3) personer.
35. Är du nöjd över 2013? Inte så nöjd som jag kunnat vara!
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!