Lucia cupen

Idag var det som sagt Lucia och Lucia cupen för alla elever på ITG! Det gick jättebra för mig klass och jag är jättestolt över dom även fast det blev lite tjaffs men skit samma!
 
Lärarna vann spökbollen, 2B tror jag vann Innebandy och min älskade 1C vann fotbollen! Dom var jätteduktiga och spelade jättebra och förkänade verkligen att vinna fotbollen. Dom spelade mot lärarna och gjorde 4-1 tror jag, hade inte så stor koll men dom var jätteduktiga!
 
Såklart blev det lite drama med alla vinnarskallar på skolan men som sagt sånt händer och jag hoppas bara att alla släpper det då det är mellan två klasser som jag verkligen älskar och bryr mig om och jag vill inte att nåt ska hända!
 
Men av att samma fatta dagen så är det en lyckad dag. Jag kan inte haft en bättre dag! Det är så kul att se att alla verkligen går in för det! Det roligaste på hela dan måste varit när Ellos klass spelade spökboll och 1C satt på läktarna och ville spela med dom men vågade inte får dom inte känner Ellos klass så bra så jag bara "Hej Ello får jag var med" och så sa alla i Ellos klass ja och i got my teknikar behinde mig back så det slutade med att Ellos klass, 1C, några andra från 2:an stod på plan och spelade spök boll!
 
Det var verkligen kul att se att man kan göra nåt sånt även fast man inte känner varandra. Jag ville bara stanna tiden och le, eller jag kunde inte sluta le. Jag är så lycklig som får tillbringa min tid med dom här människorna!
 
Fattar inte att en hel termin har gått.
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!