Little me

Hej bloggisen! 
Jag är en morgonpigg person idag, vaknade tio och har sedan dess varit i kontakt med försäkringsbolaget och sen även läst massa bloggar. Strax ska jag måla naglarna och locka håret, käka lite och sen kanske dra till stan med mamma.. Jag är sugen på asiatiskt så kanske kan lyckas dra med mamma på buffé? Sen så vill jag även gå till friskis och kolla med dem ang. gymkort med mamma då jag vill börja gymma där i januari! 
 
Ikväll är det bio som gäller, kommer självklart berätta i bloggen om filmen och hur jag upplevde den! Vi märker när jag bloggar nästa gång men tills dess önskar jag alla en härlig dag! <3 
Instagram bild! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!