Just tonight

Hej eller godmorgon, du väljer. 
Jag har sovit fyra timmar inatt och mår inte på topp. Men igår hann jag i alla fall göra 3 uppgifter istället för en så jag känner mig bra! Har bara tyska och Naturkunskapen kvar, sen har jag fått en ryska läxa men den tar jag i helgen eller något. 

Efter skolan idag har mamma bett mig åka och köpa pappas julklapp och så får det bli, sen måste jag ha en ögonbrynsnopp så ska in en sväng på TGR. Ikväll är det även KU så jag åker in till Vänge omkring klockan halv sex :) 

Nu ska jag kliva it från bussen och gå mot skolan, kram <3
Mitt hår, för er som missat på IG 

~E
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!