Januari 2013

Mådde rent utsagt skit i Januari, gick till en kurator och låg mest hemma dom flesta dagarna men hade dom bästa vännerna som jag tillbringade ganska mycket tid med när jag väl orkade. Jag, Ello och Emma var på Leo's Lekland och lekte.
 
Jag blev tillsammans med min dåvarande underbara pojkvän och hade det underbart med honom. 
 
Ello och Ossian på morgonen när båda hade sovit över hos mig, Hade väckt dom genom att hoppa och skrika i sängen 10 i 9 på morgonen och då hade vi varit vakna till typ 4 på natten och levt på energidrickor hela natten.
 
Sen blev det också massa tid i Västerås med Ello. Åkte fram och tillbaka med Västerås bussen nästan varje helg kändes det som.
 
Jag fick mina glasögon. Den sista Januari fick jag mina glasögon som idag är en del av mig. Tyckte inte alls jag passade i dom den första veckan och nu känner jag mig naken utan dom.
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!